لطفا کمی صبر کنید
دانلود
شرکت پارس ساوا نوین هنر فناور(ساورا) به جمع دانش بنیان ها پیوست
سوغات فرهنگی زائر
معاون دفتر برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری از مرکز رشد فناوری های فرهنگی و زیارت بازدید کرد
آقای ابوالحسنی تهیه کننده مجموعه «دیرین دیرین» در بازدید از مرکز رشد فناوری های فرهنگی و زیارت
دوره ایده پروری کسب و کارهای شهروندی
اختتامیه جشنواره گردشگری در آرمانشهر رضوی برگزار شد
حمایت شهرداری مشهد از شرکتهای دانش بنیان در کشور منحصر به فرد است
حمایت مدیریت شهری مشهد از ایدهپردازان قابل تقدیر است
برگزاری دوره ایده پروری گردشگری ایده آل در آرمانشهر رضوی
در روز نهایی این رقابت ها 27 ایده دررقابت ایده پروری گردشگری مشهد ارائه شد.
مرحله اول دوره ایده پروری گردشگری
نخستین جشنواره ایده پروری گردشگری مشهد برگزار میشود
جلسه با دکتر سجادی نیری؛ رئیس ستاد فناوری های نرم و هویت ساز
ارائه نهایی تیم های دوره شتاب
شرکت آرمان شهر و پالاندوز مورد توجه مدیران مناطق شهرداری تهران و نیز شهرداری کلان شهرهای کشور قرار گرفتن.
فعالان فرهنگی با ادبیات اقتصادی در مقوله فرهنگ غریبه هستند
نمادهای زیارتمحور بهترین سوغات فرهنگی شهر مشهد است
دومین مرحله لیگ بازیهای رایانهای برگزار میشود
برند فرهنگی با اندیشه ورزی اهالی فرهنگ ایجاد می شود
مهلت ارسال آثار به پنجمین دوره جشنواره بازیهای رایانهای تمدید شد
مرکز رشد فناوریهای فرهنگی و زیارت، حلقه کیفیتی جهت توسعه سوغات زیارت است
مخاطب شناسی گام اول در برندسازی محصولات فرهنگی است
مرکز رشد فناوریهای فرهنگی و زیارت، حلقه کیفیتی جهت توسعه سوغات زیارت است
موفقیت در تولید صنایع فرهنگی در گرو بهرهگیری از فناوریهای نوین است
لزوم توجه به فناوریهای نوین در صنایع فرهنگی/ جای خالی موسسات فرهنگی دغدغهمند احساس میشود
صنایع فرهنگی داخلی باید جایگزین اجناس چینی در سبد سوغات زائران شود
نخستین جشنواره مصرف کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی اسلامی برگزار میشود
جای خالی کالاهای فرهنگی در اقتصاد زیارتی/ برند فرهنگی، بخش پنهان نیازهای معنوی مردم را عیان میکند
توسعه سند راهبردی پارک علم و فناوری خراسان به فناوریهای نرم
توسعه صنایع فرهنگی نیازمند تجاریسازی است
بهبود سوغات فرهنگی در گرو خوشهسازی صنایع فرهنگی است
اقتصاد زائر موتور محرک صنعت گردشگری شهر مشهد است
اقتصاد زیارت ساماندهی شود، نیازی به خلاف فروشی نیست
نشست مشترک معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با معاون هماهنگی امور زائران استاندار خراسان رضوی
تشکیل شورای سراسری راهبردی فناوری نوین در حوزه زیارت
تشکیل شورای سراسری راهبردی فناوری نوین در حوزه زیارت
جای خالی مفاخر فرهنگی در اقتصاد زیارتی مشهد
ارتقای فرهنگ سوغات از اولویت های محوری معاونت هماهنگی امور زائران باشد
روایت جنتی از وضع اسفناک صنایع فرهنگی/ راه حل چیست؟
ضرورت توجه به سوغات زیارت برای انتقال فرهنگ رضوی
از فراخوان اولین دوره جشنواره مد و لباس دانشجویی تا راه اندازی موسسات تک منظوره هنری مد و لباس
مدیرکل میراث فرهنگی خراسان رضوی منصوب شد
توسعه صنایع فرهنگی نیازمند همکاری دانشگاه و بخش صنعتی است
توسعه صنایع فرهنگی در گرو توجه به پیوست اقتصادی است
از ایده پردازی تا تجاری سازی
گردش مالی سوغات آمریکا، سالانه معادل ۱۷ میلیارد دلار است
توجه به سطوح مالی و نیازهای فرهنگی زائران جهت تولید سوغات فرهنگی
جای خالی برندینگ در سوغات فرهنگی مشهد
ضرورت فروش اجناس معنوی در اطراف حرم/ نقش مسئولان در خرید سوغات زائران
ارائه المان فرهنگی متناسب با هویت شهر زیارتی مشهد در بسته سوغات زائران
بازدید شهردار و اعضای شوراری شهر مشهد از پارک علم و فناوری خراسان
توسعه شهر مشهد تنها با توجه به شرکتهای دانشبنیان امکانپذیر است
تبصره 18 تبلور همکاری پارک علم و فناوری خراسان و شهرداری است
پایگاه علمى و فرهنگى مشهد تاسیس میشود
۳۰ درصد بودجه شهرداری مشهد به طرحهای دانشبنیان اختصاص یافت
توسعه صنایع فرهنگی نیازمند توجه حوزههای فرهنگی و نرمافزاری است
فراخوان تصویرسازی نوشتافزارهای منتشر شد
مسئولان، نخبگان و مردم، سه ضلع توسعه کمی و کیفی صنایع فرهنگی
تدبیری برای تامین درآمد پایدار از راه هزینه کرد و خرید زائران وجود ندارد
فاز دوم پروژه سوغات زیارتی برگزار میشود/ لزوم توجه به رقابتپذیری با کالاهای خارجی
تمدید مهلت شرکت در جشنواره مصرف کالاهای فرهنگی تا ۲۵ اردیبهشت 94
صنعت مد و لباس از جمله صنایع فرهنگی کشور است
برای باز پس گیری بازار های زیارتی نیاز به فرهنگ سازی و گفتمان داریم
سوغات شهر مشهد، توشهای بر هفتسین زائران
آیا جذب زائر و توریست، نیاز به این همه مرکز خرید در مشهد دارد؟
هنر مفهومی یکی از نیازهای اصلی هنر مذهبی است
جولان کالاهای چینی در سایه فقدان نظام برنامهریزی مناسب
فرهنگ دینی زیربنای اقتصاد است
سوغات معنوی تاثیر بیشتری بر زائران دارد
حمایت بنیاد ملی بازیهای رایانهای از طراحان بازی
یکهتازی اجناس چینی در بازار سوغات شهر مشهد/ مشکل حوزه اقتصاد دانش بنیان، فرهنگی است
بیش از ۴۰ درصد بازار سوغات شهر مشهد در اختیار کشور چین است
مفاهیم اسلامی در المانهای مذهبی به مخاطبان القا میشود
سند مطالعات ICT خراسان رضوی اجرایی میشود
لزوم توجه بیشتر به مراکز رشد پارک علم و فناوری جهت عملیاتیکردن دانش
مشهد مقصد نیمی از زائران و گردشگران خارجی است
20 شرکت دانش بنیان خراسان رضوی به صندوق نوآوری کشور معرفی شدهاند
«استارت ویکند گیم» برای نخستین بار در ایران و خاورمیانه برگزار میشود
۵۰۰ قلم کالا در نخستین نمایشگاه سوغات زیارتی
جای خالی برنامه های زیارتی فاخر در بازار اَپ
از اولین نماد طب سنتی-اسلامی در دوازدهمین همایش ملی طب کلنگر رونمایی شد
دوره ایدهپروری «سوغات بانوان»
دوره ایدهپروری «سوغات بانوان»
گروههای برتر دوره ایدهپروری «سوغات بانوان» معرفی شدند
شروعی از جنس فرهنگ؛ حرکتی از جنس فناوری و هویتی از جنس زیارت
سوغات زیارت باید مبتنی بر نیازهای فرهنگی و معنوی زائران باشد
در تابستان سال 94 روانه بازار میشود
الگوسازی مناسبی در سوغات شهر مشهد صورت بگیرد/ جولان تولیدکنندگان غیر دینی در سوغات زائران
جای خالی مهندسی فرهنگی در سوغات زیارت/ سوغات بانوان مبتنی بر سبک زندگی عفیفانه باشد
دوره ایدهپروری «سوغات بانوان» از روز چهارشنبه آغاز میشود
آنچه باید درباره سومین دوره ایدهپروری سوغات بانوان بدانید
ثبتنام دوره ایدهپروری «سوغات بانوان» رایگان شد
بستهبندیهای سوغات بانوان نقش و نگار فرهنگ رضوی داشته باشد
ماندگاری، قداست و تداوم؛ سه شاخصه مهم سوغات بانوان
تمدید مهلت ثبت نام دوره ایدهپروری «سوغات بانوان» تا 2 اسفندماه
نخستین جشنواره مصرف کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی اسلامی برگزار میشود
بانوان سهم بسزایی در مدیریت سوغات زیارت دارند
برگزاری بزرگترین گردهمایی کارآفرینان ایرانی داخل وخارج کشور در کنفرانسiBridge برلین
نگاهی به وضعیت صنعت چادر مشکی در بزرگترین کشور مصرفکننده
لزوم بهرهگیری از توانایی هنرمندان و متخصصین اقتصاد فرهنگی
محصولی از شرکت «آوین سرگرمی» مرکز رشد فناوریهای فرهنگی و زیارت
نقش مرکز رشد فناوری های فرهنگی در توسعه صنایع فرهنگی
کمبود سوغات فرهنگی در سایه کمتوجهی مسئولان/ جایگاه سوغات در توسعه فناوریهای فرهنگی
ظرفیتهایی فراموش شده در حوزه صنایع فرهنگی شهر مشهد
تاکید مقام معظم رهبری بر گسترش محصولات فرهنگی ایرانی اسلامی
سومین دوره ایدهپروری مرکز رشد فناوریهای فرهنگی و زیارت برگزار میشود
طرح برند-خوشه صنایع فرهنگی و هنری آماده اجرا شد
از صنایع فرهنگی تا شهرهای فرهنگی/ جای خالی صنایع فرهنگی در استراتژی توسعه مشهد
باید مبنای بازی های رایانه ای را فرهنگ دینی خود قرار دهیم
سبد فرهنگی مردم از هنر خالی است/ بی فروغی نمایشگاه آینه در مشهد
صنایع فرهنگی کشور مورد غفلت قرار گرفته است/ لزوم توجه به ظرفیتهای بخش خصوصی
توسعه اقتصاد فرهنگی نیازمند تعامل بخش صنعت با حوزه فرهنگ است
اعتبارات فرهنگی در تمام استانهای کشور زیر 3 درصد است/ لزوم ورود شورای شهر
ماجراهای «خاله قزی» و روبات کدویی/ «در جستجوی خوشبختی» با ویژگی ارتباط با مخاطب ناشنوا
صنایع فرهنگی میتواند پمپاژ معنویت شیعه و انقلاب اسلامی باشد
صنایع فرهنگی خراسان باید محور توسعه صنعت کشور باشد
نشست تخصصی «اقتصاد، فرهنگ و هنر» در مشهد برگزار میشود
اشتغالزایی و سودآوری بالا از مهمترین کارکردهای صنایع فرهنگی است
جایگاه آیندهپژوهی در فناوریهای فرهنگی
بازار بزرگ خیام مشهد توجه ویژهای به نیاز زائران و گردشگران مذهبی دارد
بخشی از منویات مقام معظم رهبری در رابطه با صنایع فرهنگی(اسباب بازی)
در صنعت اساببازی بومی به علم و دانش توجه نشده است
عروسکهایی که هویت کودکان را نشانه گرفتهاند
الگویی مناسب برای صنعت فرهنگی شهر زیاتی مشهد
کشورهای غربی با فرستادن محصولات فرهنگی مغز مردم را هدف قرار دادهاند
صنایع فرهنگی در هفته ای که گذشت
صادرات فناوری در دستور کار پارک علم و فناوری خراسان قرار دارد
صندوق پژوهش و فناوری از ایدههایتولید محصولات فرهنگی حمایت میکند
صنایع فرهنگی؛ دریچهای نو در نگرش مدیران فرهنگی شهر مشهد
۷۰ فناوری جدید در نمایشگاه پژوهش خراسان رضوی ارائه شد
ارج نهادن به اقدامات پژوهشی مهمترین هدف برگزاری هفته پژوهش و فناوری
ترویج پیامهای دینی از مهمترین اهداف طرح خانواده نخودی است
نقش محوری مراکز رشد در تحقق اقتصاد مقاومتی
هدف نمایشگاه پژوهش و فناوری، مردمیکردن فناوری در سطح جامعه است
لزوم توجه به ایدههای دانشبنیان جهت توسعه اقتصادی شهر مشهد
بخش خصوصی حضور باثباتتری در حوزه در صنایع فرهنگی دارد
سوغات زیارت، مقولهای کلیدی در حوزه صنایع فرهنگی شهر مشهد است
عدم توجه به طراحی و ایدهپردازی در صنعت اساببازی، تبعات غیر فرهنگی را به دنبال دارد
ویژهنامه «توسعه علم و فناوری در ایران» در یکی از مهمترین مجلات علمی بینالمللی منتشر شد
ضرورت هدفگذاری در تولید سوغات زیارت شهر مشهد
نظام ارزیابی یکپارچهای در صنایع فرهنگی کشور نداریم
در تلاطم جایگاهی برای صنایع فرهنگی/ سوغاتیهایی نه چندان زیارتی
مشهد در حوزه فرهنگ باید الگوی سایر شهرهای کشور باشد
مشهد میتواند پایلوت صنایع فرهنگی کشور باشد
نقش مرکز رشد فناوریهای فرهنگی و زیارت در تبدیل مشهد به الگوی فرهنگی و زیارتی
تجاریسازی فناوری در صنایع فرهنگی
ضرورت ذائقهسازی در رشد بازار صنایع فرهنگی
زمینه گسترش تجارت و بازرگانی حلال در مشهد فراهم شود
صنایع فرهنگی شهر مشهد برگرفته از فرهنگ رضوی باشد
مرکز رشد فناوریهای فرهنگی و زیارت، احیاگر همکاریهای فرهنگی شهر مشهد
تبلوری در اندیشه مرکز رشد فناوریهای فرهنگی و زیارت
تاثیر فقدان شبکه تولید و توزیع کالای مناسب در بسته خرید سوغات زائران
فقدان مکانیزم جهتدهی در حوزه صنایع فرهنگی شهر مشهد
فعالیتهای هدفمندی در حمایت از صنایع فرهنگی وجود ندارد
اقتصاد زیارت یعنی اقتصادی که رنگ و لعاب فرهنگی دارد
معرفی هنرمندان فعال به مرکز رشد فناوریهای فرهنگی و زیارت
هزینه تولید شغل در حوزه فرهنگ و هنر یک چهارم سایر بخش ها است
غفلت مسئولان از اهمیت صنایع فرهنگی/ صنعت فرهنگی نقش مهمی در هژمونی کشور دارد
سوغات شهر مشهد متناسب با مسائل فرهنگی و زیارتی باشد
هزار و 750 ایده در جشنواره منطقه ای ایده های برتر ارائه شد
"عروسکهای نخودی" ترسیمگر سوغاتی کهن برای زائران کودک و نوجوان است
تصویب نهایی برخی از سیاست های نظام نوآوری صنایع فرهنگی
صنایع فرهنگی معرف هویت شهر مشهد است
تخصیص 10 میلیارد و 700 میلیون ریال جهت تجاریسازی 10 طرح فناورانه استان
فعالیتهای فرهنگی باید هویتبخش و منشأ خودباوری باشد
ضرورت ارزیابی صنایع فرهنگی متناسب با نیازهای زائران
نباید به زعفران و نبات به عنوان سوغات مشهد بسنده کرد/ لزوم نوآوری در صنایع فرهنگی
شرکتهای دانشبنیان نقش بارزی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارند
تبلور فناوریها و صنایع فرهنگی در موج چهارم جامعه بشری/ عصری از جنس نرمینگی
نمایشگاه سوغات زیارتی در مشهد برگزار می شود/ سوغات زیارت بیانگر هویت است
میتوان مشهد را قطب صنایع فرهنگی اعلام کرد
سوغات فرهنگی هویت پیدا نکرده است/ لزوم توجه به محتوامداری در تولید صنایع فرهنگی
جایگاه صنایع فرهنگی در بازار سوغات شهر مشهد مشخص شود
توسعه فناوری فرهنگی، راهکاری مطمئن جهت هدایت نسلهای آینده به مقوله فرهنگ
استاندارسازی بستههای فرهنگی جهت معرفی مشهد به عنوان پایتخت معنوی جهان اسلام
فناوری تبدیلکننده حوزه فرهنگ به اقتصاد است/حمایت از مرکز رشد فناوریهای فرهنگی و زیارت
لزوم بازارسنجی و بازارشناسی در عرصه محصولات فرهنگی و زیارتی شهر مشهد
پروژه هوش معیشتی در مرکز رشد فناوریهای فرهنگی و زیارت طراحی میشود
نقش مرکز رشد زیارت در تدوین بستههای فرهنگی، اقتصادی شهر مشهد
فناوری حلقه واسط بین علم و نوآوری است/ لزوم ایجاد دغدغه فرهنگی در نوآوری
نقل قولی از حسین شادکام؛ معاون سابق فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد
نخبگان فرهنگی، نقشآفرینان تبدیل منابع دینی به فناوری فرهنگی هستند
فرهنگ روح فناوری و توسعه است
نقش فرهنگ در تکنولوژی/ دانش بر یک نظام فرهنگی و اهداف آرمانی استوار است
حضور شش شرکت پارک علم و فناوری خراسان در نمایشگاه فناوری مجلس
فناوریهای فرهنگی نقش مهمی در تقویت و تثبیت ارزشها در جامعه دارند
لزوم توجه به پیوست اقتصادی در طرحهای فرهنگی
لزوم تناسب فناوری فرهنگی با بنیانهای فکری، دینی و فرهنگی کشور
تقاضای صنایع و فناوریهای فرهنگی باید معطوف به محصولات داخلی باشد
جای خالی «مسئولیتپذیری» در ویترین فرهنگی پایتخت معنوی
ضرورت توجه به محصولات محتوایی و صنایع فرهنگی در شهر مشهد
نگرشی به فرهنگ در نگاه مدیران شهر رضوی
صنایع فرهنگی، اولویتی فراموش شده در شهر زیارتی مشهد
سرانه فرهنگی شهر مشهد باید افزایش یابد/ لزوم برنامه ریزی فرهنگی در پایگاه فرهنگی تشیع
مرکز رشد زیارت گامی اساسی در تبیدل مشهد به جهانشهرِ ولاییِ فرهنگیِ و دانشبنیان
دوره ایدهپروری سوغات زائران کودک، رویدادی نوین در عرصه صنایع فرهنگی کودکمحور است
در دومین دوره ایدهپروری مرکز رشد فناوریهای فرهنگی و زیارت
مرکز رشد فناوریهای فرهنگی و زیارت نقشی محوری در تحقق سند جامع علمی کشور دارد
دومین دوره ایدهپروری مرکز رشد فناوریهای فرهنگی و زیارت به کار خود پایان داد
تبلوری در اندیشه فرهنگ محور طرح توسعه زیارت امام رضا(ع)
دومین دوره ایده پروری مرکز رشد فناوری های فرهنگی و زیارت آغاز شد
ضرورت نگارش دانشنامه "هنرهای اسلامی- ایرانی"/حفظ بسیاری از هنرهای سنتی به برکت وجود حرم مطهر رضوی (ع)
سخنرانی دکتر سهیلی در نشست آموزشی تشکیلاتی دفتر تحکیم وحدت با موضوع برنامه ریزی فرهنگ
دومین دوره ایده پروری - سوغات زائران کودک و نوجوان
نشست هماندیشی دوره ایده پروری سوغات زائران کودک و نوجوان
دغدغه هایی از جنس زیارت/ پارک علم و فناوری خراسان، ظرفیتی عظیم برای توسعه پایتخت معنوی ایران
حمایت از شرکتهای دانشبنیان حوزه فرهنگ کلید خورد
افتتاحیه اولین دوره شتاب خلق کسب و کارهای خلاق
رسالت نظام مهندسی فرهنگی، فهم و اجرای معارف توحیدی در جامعه است
مرکز رشد فناوری های فرهنگی و زیارت یکی از ابزارهای رشد اقتصادی در حوزه زیارت است
اولین دوره شتاب خلق کسب و کارهای فرهنگی
مسئولان مراقب رخنههای خطرناک فرهنگی باشند
اولین دوره رقابت ایدهپروری جهت ورود به مرکز شتابدهنده فناوریهای فرهنگی و زیارت برگزار شد
اولین مرکز رشد فناوریهای فرهنگی و زیارت کشور افتتاح شد
ارائه گواهینامه ثبت ایده از سوی پارک علم و فناوری خراسان
اعلام آمادگی ایده پردازان وبسایت ایده شهر و گروه مشاوران جوان
مراسم افتتاحیه مرکز رشد فناوری های فرهنگی و زیارت
تصویب محورهای پذیرش اولین دوره ایده پروری
نشست معرفی اولین رقابت کسب و کارهای فرهنگیِ خلاق در فرهنگسرای علوم و نجوم- 23 بهمن ماه
نشست معرفی مرکز رشد فناوری های فرهنگی و زیارت با محوریت اولین دوره ایده پروری - 19 بهمن
جستجو در سایت
عضویت در خبرنامه
صفحه اصلی
درباره مرکز رشد
اعضای شورای مرکز رشد
فرایندها و فرمها
مرکز رشد
چارت سازمانی
معرفی دوره ها
دوره شتاب
ثبت درخواست پذیرش
معرفی دوره شتاب
برنامه شرکتها در دوره شتاب
دوره های توانمندسازی
فعالیت های دوره شتاب
دوره ایده پروری
ثبت نام دوره ایده پروری
دوره ایدهپروری کســب و کارهای شـهروندی
اسامی گروهها و ایدههای پذیرفتهشده
معرفی دوره های ایدهپروری
گالری تصاویر
ارتباط با ما
تکمیل فرم
تماس با ما
آرشیو سامانه
آرشیو اطلاعات
نقشه سایت
دانلود
خبرنامه های شورای عالی انقلاب فرهنگی
جهت دانلود خبرنامه های شورای عالی انقلاب فرهنگی کلیک نمائید.
نظر خواهی
نام و نام خانوادگی :
پست الکترونیک :
متن نظر :
گفتگو
گزارش
مقاله
نخودی های مشکل گشا
بهروز کریمی
بازی کارتی کارآفر
علی نوفرستی
تولید اپلیکیشنهای فرهنگی
خانم طیبه رضوانی امان محمد
هنر ایرانی در دستان ایرانی
خانم مریم اکبری
» آرشیو گفتگو
قلب قرارگاه فرهنگی جهان اسلام ناآرام است
گزارش خبری
» آرشیو گزارش
بازنماییهای فرهنگی؛ ایدههای مذهبی
جبار رحمانی
تجاریسازی فناوری در صنایع فرهنگی
کامران باقری
اقتصاد فرهنگ و صنایع فرهنگی
علی اکبر قیومی ابرقویی
فرهنگ فناوری
.
» آرشیو مقاله
بیشترین بازدید
آخرین اخبار
یادداشت
دومین دوره ایده پروری - سوغات زائران کودک و نوجوان
مراسم افتتاحیه مرکز رشد فناوری های فرهنگی و زیارت
نخستین جشنواره ایده پروری گردشگری مشهد برگزار میشود
ماجراهای «خاله قزی» و روبات کدویی/ «در جستجوی خوشبختی» با ویژگی ارتباط با مخاطب ناشنوا
ارائه گواهینامه ثبت ایده از سوی پارک علم و فناوری خراسان
نشست معرفی اولین رقابت کسب و کارهای فرهنگیِ خلاق در فرهنگسرای علوم و نجوم- 23 بهمن ماه
اعلام آمادگی ایده پردازان وبسایت ایده شهر و گروه مشاوران جوان
افتتاحیه اولین دوره شتاب خلق کسب و کارهای خلاق
نشست معرفی مرکز رشد فناوری های فرهنگی و زیارت با محوریت اولین دوره ایده پروری - 19 بهمن
تصویب محورهای پذیرش اولین دوره ایده پروری
شرکت پارس ساوا نوین هنر فناور(ساورا) به جمع دانش بنیان ها پیوست
شرکتهای مرکز رشد فناوریهای فرهنگی و زیارت در نمایشگاه نوروزگاه ایران
درخشش شرکت های مرکز رشد فناوری های فرهنگی و زیارت
کارگاه آموزشی خلق مدل کسب و کار در صنایع خلاق با ارائه دکتر ضیاء
100 ایده پرداز حوزه سوغات فرهنگی زایر طی سه روز به رقابت می پردازند
کارگاه آموزشی مدل کسب و کار در حوزه صنایع خلاق
سوغات فرهنگی زائر
کسب رتبه اول در بین 300 اثر اسباب بازی و شایسته تقدیر
استارت آپهای حوزه زیارت
شرکتهای مرکز رشد فناوری های فرهنگی و زیارت در نمایشگاه هفته پژوهش تهران
نرمش فرهنگی در صنعت
سیدمحمدحسین سجادی نیری
فهرست مغفول ها هم چنان بلندبلند است!
مهدی ابراهیمی
اهمیت برندسازی فرهنگی
حجت الاسلام زائری
ویژگیهای بازار شهر زیارتی
صدرا صادقی
» آرشیو یادداشت
رسانه
پیوند ها
آمار بازدید
نخستین مرکز رشد فناوری های فرهنگی و زیارت کشور راه
ایرنا
افتتاح هفتمین مرکز رشد فناوری های فرهنگی و زیارت ک
http://www.kstp.ir/Pages/ziarat.aspx
» آرشیو رسانه
بازدید کننده امروز :
35
نفر
بازدید کننده دیروز :
34
نفر
بازدید کل :
1185746
بازدید
« کلیه حقوق این پایگاه، متعلق به پارک علم و فناوری استان خراسان می باشد »
Copyright © 2013 - Design and Powered by
Pejvak Soft